După achiziționarea San Paolo Imi de către Banca Intesa, celebrul lider de branding al companiilor care operează în principal în sectorul serviciilor financiare Allen International de la Londra, s-a configurat o intreaga imagine nouă pentru noua entitate financiară. Imaginea a presupus ca va stabili un nou trend în cadrul activităților de vânzare cu amănuntul bancar. Cu o imagine foarte deschisa și o atitudine centrata catre clienti, noua imagine a socat cu o serie întreagă de produse de design personalizate, menite să identifice deschiderea băncii față de clienții săi.
Cu produsele realizate la comandă pe bază de materiale laminatee Formica, combinate cu detalii de oțel, semne translucide din plexiglas colorat și separatoare de spatiu, cererea de produse nu a fost una ușoară.
Produsul standard ales a constat în: corpuri de iluminat speciale, demifotolii de design, scaune pentru vizitatori cu 4 picioare articulate sau scaune ergonomice, fiecare produs fiind prezentat intr-o perfecta armonie de materiale si culori.
Proiectul a fost un mare succes și punerea sa în aplicare in sucursala model din București a fost imediat apreciata de catre clienti, prin repetari Allen internațional și de către utilizatorii finali, care sunt operatorii de ramură. Acesta a fost urmat imediat de punerea în aplicare a conceptului într-o serie de alte sucursale din București, până când a început să se extindă în toata tara.